Dostępne formy płatności:
- płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
- płatność gotówką przy odbiorze osobistym
- płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:
ING Bank Śląski S.A.
30 1050 1445 1000 0090 3173 4107 - płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)
BLIK
- Poprosimy Cię zalogowanie się do aplikacji mobilnej Twojego banku.
- Następnie należy odczytać 6-cyfrowy kod BLIK z aplikacji i wprowadzić go na stronie płatności.
- Następnie sprawdzisz poprawność danych i zatwierdzisz przelew.
- Po potwierdzeniu płatności w aplikacji, zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
Karta płatnicza online
Płatności za złożone zamówienie zostaniesz poproszony o podanie danych Twojej karty debetowej lub kredytowej.
- Do realizacji transakcji wykorzystujemy bezpieczny system Blue Media S.A, który obsługuje karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro.
- Dodatkowo możesz dokonać szybkiej płatności za pomocą GooglePay lub ApplePay. Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji.
- Płatność kartą płatniczą za pośrednictwem Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)
Przelew tradycyjny
Po złożeniu zamówienia otrzymasz numer konta oraz niezbędne dane do wykonania przelewu:
Ancom sp. z o.o. sp. k.
Pasternik 94 A
31-354 Kraków
ING Bank Śląski S.A.
30 1050 1445 1000 0090 3173 4107
- Pamiętaj, aby w tytule podać numer Twojego zamówienia.
- Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku.
- Realizację zamówienia rozpoczniemy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty, które może potrwać od 1 do 2 dni roboczych.
Zwrot środków
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.